tisdag 2 februari 2010

Onsdag 3 feb. Bildbomb!


Francisco och Andres. Andres ar killen vi hyr lagenhet och delar lagenhet med! Tva skona chilenare.

Bryton beach. En dag da hettan slog till lite for hart akte vi till en av Melbournes strander med Linn och Frida. Stranderna har eller vi har faktist bara sett en, men vi har hort. Ar inte alls lika fina som Sydneys strander.


Julia pa Federation square. Har sitter vi och kollar tennis pa storbilds tv.


Linn och Frida ocksa pa Federations square.



Forsta skamtet och skratta, det gjorde vi!


Melbourne.



Melbourne.



Queen Victoria Gardens. En av de dagar da vi tar vara boker och lite fika och gar och lagger oss i en park. MYS.



Queen Victoria Gardens.



Gratis tram som cirkulerar runt staden.



Mitt jobb, Livebait.


Docklands, en av Melbournes hamnar vi yarra river.



Tre finska tjejer som vi traffade pa det forsta hostlet Nomads som vi bodde pa.




Swanston st. som ar Melbournes huvudgata genom staden.




En annan dag da vi tog vara boker och mysite. Denna dag gick vi till Flagstaff Gardens.




Brunswick st. En annan mysig gata lite utanfor centrum. Det ar denna gata som Julle nu jobbar pa.




Queen Victoria Market. Jatte myssig marknad dar man kan handla allt fran farska gronsaker somd e star och ropar ut extra pris pa till fejk vaskor.



Queen Victoria Market.
Sadar nu har ni fatt lite bilder fran de dagar vi har bott har i Mel. Bilderna ligger dock i fel ordning. De sa ska vara nerifran och upp, men det ar ju skit samma. :)
Idag vaknade jag upp och var ensam i lagenheten som jag kommer att vara under veckodagarna eftersom Julle har bytt jobb sa att hon jobbar dagra pa ett cafe. Sa idag ska jag, Linn och Frida ta oss till cafet och ta en fika. Sen ar det dags for mig att ta mig till jobbet som borjar kl. 18.00 och slita i nagra timmar innan jag far aka en och mysa med gummsan. Annars vet jag inte riktigt vad som hander mer. Jag vet inte riktigt vad gummsan ska gora ikvall men troligen ska hon tillbringa tiden men Linn och Frida. Kanske hon ocksa skriver nagra rader har eftersom det var ett tagsen hon gjorde det.
Ta hand om er sa hor jag av mig snart igen.
Puss och Kram Olga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade