tisdag 2 februari 2010

Godafton, hur star det till?



Jo, tack vi ska inte klaga vi har det faktist riktigt bra. Melbourne ar som sagt en riktigt myssig stad och da har vi fatt den lyckan att bo pa en av de myssigaste gatorna. Chapel st. Eller vi bor faktist inte pa Chapel st, vi bor 1 min gang eller ca 50 meter ifran den. Vi bor pa Wilson st.
I denna lagenhet bor det tva sota svenska tjejer och tva killar fran Chile. Det ska igentligen bara bo en kille fran Chile men dte blev att det andra stannade kvar men han aker om en vecka sa han idag. Kille nr 1 Andres som ar den kille vi hyr av ar ca. 170 cm lang , 25 ar gammal och en riktigt skamtsam kille. kladstilen ar 1 av 10 och utseendet, ja ni vad ska jag saga. jag far lagga upp bild sa far ni sjalva se. Kille nr tva Francisco som ar kompisar ar ca 184 cm och 26 ar gammal. Han ar mkt tevlig och pluggar till arkitekt och ar min systers storsta fan efter han fick se Gretas internet sida.
Nu hinner jag faktist inte skriva mer for nu ar Linn och Frida har coh vi ska ha film kvall. Jag skriver mer imorgon! Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade